${Beatrice}

nu har jag äntligen tagit mig upp ur sängen , har legat där hela morgonen och sett säkert 3 filmer eller något . men det är inte så konstigt med tanke på att jag är sjuk ..

så nu hade jag tänkt plocka undan i mitt rum eftersom allt jag hade med mig till fjällen fortfarande bara ligger i högar på golvet i rummet .. sen ska jag duscha , fixa naglarna och sen försöka skriva ihop ett CV så jag kanske får mig något jobb snart .. det skulle verkligen behövas ! sen får vi väl se vad som händer .

här är iaf bilder från middagen som jag och syrran gjorde igår :)



förrätt :)
men sen missade jag att ta kort på varmrätten , den var iaf bakad potatis med skagen/kycklingröra ;p


och efterrätt ! jordgubbar , kiwi och banan med riven vit choklad på åsså sätter man den i ugnen :) skitgott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0