${Beatrice}

helgen har varit mer än helt okej ! har haft riktigt kul och träffat mycket nytt folk :) fredagen började med att jag och linn for till luleå efter min träning . så vi spenderade kvällen hos jonas där det kom några kända ansikten och några okända :) sen bar det av till fiskekyrkan osv . när vi blev less tog vi en taxi till jonas och somnade i princip direkt vi la oss :P

sen tog vi då bussen till piteå när jag mötte upp sara , så vi såg lite fotboll , käka på ängeln och sen hem till henne för att fixa oss ;p sen bar det av till camilla där vi hade lagfest ! riktigt trevligt var det iaf ;p mycket sång och skratt :D drog sen vidare till pentryt där det gick som det gick ;p

och idag har jag bara slöat ;p sovit nästan hela dagen !  men nu ska jag göra bort nå skolarbeten och sen lägga mig och se film :) det blir alltid så att jag bara orkar skriva på mina uppgifter i typ 15 min sen börjar jag göra nå annat så jag blir aldrig klar :P men nu ska jag få några saker gjorda iaf ! bilder kommer förhoppningsvis senare ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0