${Beatrice}

sommar och sol ! jag kan verkligen älska livet ibland ! ;D kom hem för en stund sen , så ska sätta med och plugga lite psykologi nu så jag får göra bort min lilla muntliga kompletering imorgon ! ska bli skönt att det är en grej mindre ! sen hade jag tänkt hinna med lite matte också , eller ska jag börja med mitt svenskatal ? får se vad det blir ! puss :)



I see right through you baby
try not to be like you don't want me
why don't you get it through your thick head
cause i've seen this game before
and i'm not trying to see it no more
SHUT YOUR MOUTH
i'm not trying to hear your lies
no not again
sorry you couldn't be a better man

but now who's the joke
and look who's laughing now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0