${Beatrice}

idag har jag gjort bort både sista matteprovet i matte B , och jag är riktigt nöjd med mitt vg i kursen ;p sen har jag även skrivit klart den lilla idrottsuppgiften som ska vara inne imorgon (simtestet också) , sen har jag även skrivit klart hela rapporten i projekt och företagande för att min grupp inte var där ! inte det roligaste jag gjort direkt men då får jag iaf mitt vg , så får vi väl se vad dom andra får :P

efter skolan for jag öhman och sambota och käka på kiosken i nfj och sen for vi hem till mig ! så nu har han fixat min dator så den funkar som den ska :) tack !! sen for jag på träning och nu sitter jag här , ska gå och duscha sen får vi se vad som händer .

här är någon bilder från bla festen hos johan och klassfesten :)




resten hittar ni på min facebook :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0