${Beatrice}

dagen har bestått av att vara i skolan till ca kl 15 fastän jag slutade kring 13.30 .. men det gjorde ändå inget , fick gode mycket gjort på projekt och företagande ! när jag kom hem så såg jag de två sista avsnitten av oth ! mesig som jag är .. så grät jag mig igenom hela sista avsnittet , så fort jag slutade gråta hände de nå nytt åsså började jag gråta igen ;D

sen så for jag ju då och såg våran match , spelade inte för att vi hade så mycket folk och sen är jag sjuk ! så jag hjälpte amanda i kiosken istället , stekte burgare och så ;p träffade även erik och jocke :)

btw , vi vann matchen mot infjärden med 3-2 ! kändes riktigt skönt :D så nu har vi alltså vunnit 2 av 2 matcher :) men nu ska jag nog lägga mig i sängen och se tv eller nå , är grymt sliten .. har ju gått och blivit förkyld också ! fan .. menmen ! hejs :)


john lyssnar på musik med liiite för kort sladd ;p


min inte så bra utsikt från kiosken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0