${Beatrice}

nu sitter jag hos linda och väntar på att amanda ska komma hit så vi får fika och sen fara till min stuga :) vi ska nämligen fika för att lindas pappa stefan fyller år idag , så vi ska ner och gratta han snart :) sen måste jag få säga att jävlat allt är klart i skolan nu ! så nu blir det inte att vara i skolan nåmer , förutom när vi ska vara där och typ spela kubb och så , men inga lektioner ;p

sen var ju erika så himla söt idag ! när vi gick på stan så skulle hon bara kolla hur mycket pengar hon hade kvar på kortet , och när hon ser på kvittot hur mycket pengar hon har blir hon helt till sig och glömmer kortet i bankomaten ! haha , så det blev direkt hon märkte det in på banken och spärra kortet ;D haha , gulle !

sen har jag även köpt en klänning idag ?! hör och häpna . jag hatar klänningar egentligen ! bland det värsta jag vet faktiskt :P men den här var riktigt fin faktiskt , kostade 400 kr så vi få väl se om jag behåller den eller lämnar tillbaka den ! måste höra vad mamma tycker om den ;p

men nu ropar dom att fikat är klart så ska ner nu och sen fara och mysa på min stuga , ni vet vars ni når mig ;) bye bitches !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0