${Beatrice}

fan vad tung skolan är just nu ! känns som att jag ska drunka i alla papper och böcker ..
det som är kvar nu är :
svenska nationella (muntligt)
engelska nationella (muntligt)
matte B nationella
historiaprov, 1 och 2 världskriget
psykologiinlämning (+ muntligt omprov för min del)
fritidskunskapsarbetet (snart klart)
engelskaboken + frågor ska in ..

tror det är vad som är kvar innan betygen ska sättas , förstår inte hur jag ska hinna med allt ..

dagen började igen med att jag var med linda ! hon kom hit sen har vi pluggat tillsammans typ halva dagen :) mycket roligare att göra det med någon annan så man har någon att prata med ;p så nu ska jag fortsätta med mitt , alltså plugga .. puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0