${Beatrice}

så ! nu är allt klart till helgen så nu bär jag av till stugan :D hinner dock bara vara där typ en halvtimme , sen ska jag in till stan med josse och se fotboll , förbi en fest osv :) sen imorgon är det klassfest med gamla 9c ! längtar som tusan och tror det kommer bli en skitbra kväll :D och på söndag så blir det att putsa fönster hos mormor och morfar och tjäna sig en slant ;p

eftersom jag inte sover hemma på hela helgen så kommer jag inte heller skriva nå här , men ni klarar er ;) puss


detta hittade jag i mitt kollegieblock .. erik ?! ;p

Kommentarer
Postat av: Erik

Det där skrev du säkert på fyllan :)

2009-05-17 @ 20:58:22

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0