${Beatrice}

klassfesten var hur rolig som helst ! kan inte säga annat :) jag tror alla hade riktigt roligt ;p kvällen bestod av allt från alkohol (förmodligen) , kubb , kropp mot kropp och pussar :D kvällen kunde inte ha varit roligare !

nåja , idag var det bara att stiga upp kring 9 för att fara och städa , och jag tror varken jag linnéa eller victor var särskillt pigga ? ;D men men , det gick ju bra ändå ! synd bara att inte alla betalade ..

efter städningen blev det munksund med syrran där vi putsade fönster hos mormor och morfar ! det tog ändå ett tag , men för pengarna vi fick och maten vi blev bjudna på så ångrar jag inte att jag gjorde det :)

jaja , åter till matten .. har prov imorgon , önska mig lycka till !

lite bilder från igår :)


fest-kommitén ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0