${Beatrice}

träning gick bra som vanligt ! kändes extra skönt eftersom det var första träningen på gräs :D riktigt kul ! imorgon har vi match i luleå , första seriematchen , och tråkiga regler som vi har så MÅSTE de som inte får speltid i div 3 få speltid med oss ! vilket innebär att div 3 kommer ner med hela 8 spelare .. och det gör ju att ca 6 spelare från vårat egna lag får spela .. våran första seriematch .. men det är väl bara ta det och gå vidare .

så nu hade jag tänkt fortsätta med matten eftersom jag har nationella prov i matte B imorgon mellan 9-13 , alltså 4 timmar ! helt sjuk . kommer inte få nå brapå det heller för jag förstår ingenting typ .. menmen :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0