${Beatrice}

än en dag har passerat och nu är det inte länge kvar innan studenten ! fyfan vad jag längtar ;p vi har gjort klart planerna nu för de två sista veckorna och jag känner på mig att det kommer bli riktigt roligt ! :D imorgon har jag mitt sista matteprov och på fredag mitt svenskatal , sen är allt klart ;p

nu hade jag tänkt gå och äta min pizza , eller det som blev kvar av den från igår :) sen blir det matte , så länge jag orkar ..

jag känner att min blogg blir bara tråkigare och tråkigare eftersom jag aldrig lägger upp bilder men jag ska ta och fixa det där så det iaf blir lite roligare att läsa :)

btw , måste ju även gratulera jonas som fyller år idag , så ett stort grattis till dig !

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0