${Beatrice}

nu väntar sängen känner jag ! har hållt igång hela dagen :) for ju då till skolan och hade enda lektionen jag hade på dagen , sen jobbade jag lite med vårat grupparbete medans jag väntade på samantha ! sen for vi in till stan där vi mötte upp linn :) gick på stan lite , sen for vi och käkade på hawaii , mycket gott ;p blev dock mycket över , jag och linn åt bara en halv pizza var så blev nästan kvar en hel ;)

efter att vi suttit där och hunnit vara förbi samantha och leka lite med egon så for vi till badhuset i munksund och så gjorde jag bort mitt dumma simtest för att få mitt betyg i idrott :) gud så skönt det var ! lite jobbigt men ;p simläraren hade dock lite synpunkter på hur vi simmade , han tyckte att vi gjorde det så himla tungt för oss själva genom att simma på sättet vi gjorde ;p haha , kändes som när man var liten och var på simskolan ;) haha ! menmen , riktigt skönt :) sen skjutsade jag hem hon och jag for hem :) i norrfjärden mötte jag grabbarna grus , så jag stannade å pratade med dom en väldigt liten stund sen solade jag också innan jag for hem :) men nu ska jag sova , en spännande dag väntar imorgon ! godnatt ;) ledsen för de långa inlägget ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0