${Beatrice}

efter en hel utedag är jag helt slut i både kroppen och knoppen ! har krattat , tvättat och städat bilen så har även tjänat lite pengar idag ;p sen har vi ätit grillat idag och det var riktigt gott ! så jag är helt slut ;) nu håller jag iaf på lite med min packlista , känns skönt att jag är snabb på att packa när jag skrivit ner allt jag behöver ! :)

lyssnar på en skitmysig låt nu , så ska ta det lugnt ett tag sen packa :) puss

John Mayer - Free fallin'

"I'm a bad boy 'cause I don't even miss her
I'm a bad boy for breaking her heart
And all the bad boys are standing in the shadows
And the good girls are home with broken hearts"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0