${Beatrice}

gårdagen bestod av trevligt sällskap , film , chirre och dipp och många skratt ;p jag linn och simon var bla och hälsade på sara och ronny ? där linns päron var :) riktigt trevligt var det där och hur god efterrätt som helst ! sen for vi och hyrde film och sen tillbaka till linn och såg twilight , såg den även hos jessica i fredags men den var så bra så var tvungen se den igen ! helt sjukt bra film ..

aja , hur som helst så håller min dator verkligen på att lagga sönder , tror den är inne på sina sista dagar/veckor .. stackarn . får se om min käre vän kanske kan hela den eller om det är försent ;p så nu sitter jag på mamma och pappas dator , så bilderna från helgen får ni när min dator blir bra igen , om den blir bra igen ? pusshej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0