${Beatrice}

har ganska nyss kommit hem från johans stuga ! blev att fara dit igår , så vi har fiskat och bara haft det trevligt :) så nu sitter jag hos rebecka och jessica , dom här ska festa ikväll . vilket jag inte tror att jag ska , så blir mest troligt att bara umgås med dom istället utan alkohol ;p

förresten så fick jag min examenspresent igår , i förskott , och vad var det inte om en kamera ? ;) har pratat om att om jag skulle få en kamera så ville jag ha den tidigare så jag kunde använda den under studentveckan och det :D så igår fick jag den ! tack mormor och morfar :) men nu ska jag gå och vara social med dom här , puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0