${Beatrice}

träningen gick väldigt bra så jag är fortfarande på bra humör ;p fastän jag är trött har humöret varit på topp i princip hela dagen ! ska ta tag i duschningen sen tillbaka hit gissar jag och skriva lite svenska ..

känns däremot surt att jag slutar tidigt imorgon men tar mig inte hem för mamma och pappa har båda bilarna :S jaja , får väl lösa det på något sätt !

har dessutom hunnit plocka undan massa skit från mitt skrivbord , slängt massa papper och så ! mitt bland alla högar hittade jag en liten genomskinlig påse med två smågrejer jag köpt från prag , som jag nu inte vet vad jag ska göra med ? får väl se vars dom hamnar !

duschen nu , puss ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0