${Beatrice}

nu sitter man här igen , men bara en liten stund ! hade tänkt gå ut eller göra nå annat snart . tänkte bara kika in lite !

var ju då på lasarettet idag och kollade mina halsmandlar , och hon sa nästan direkt att jag kommer att få operera bort dom . så det blir att göra det efter sommaren sa hon eftersom de flesta har semester under somaren . dock var det grymt jobbigt att ta ut alla örhängen när jag skulle röntga visdomständerna ! har ju 6 hål i ett öra och dom var riktigt jobbiga att ta ut :P menmen . sen gick jag med sofie snabbt och kollade när dom körde i kanalen , pratade med jossan lite sen for jag ! gick förbi åsa som ska göra min balfrisyr och lämnade några bilder på hur jag ungefär vill ha :) men ska gå nu , hejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0