${Beatrice}

jahapp , nu har man vunnit 4 av 4 spelade matcher ;) härligt brudar ! vann idag med 7-1 mot arvidsjaur , riktigt skönt ! dagen har varit ytterst skön ! har bara legat och slappat hos linda sen spelat match . men shit vilken värme alltså ! fick ont i huvudet av att bara vara ute :P menmen .

igår blev det fest i djupviken :) jag och linda for dit ! träffade bla wede och jocke , trevligttrevligt ! jag var där hela kvällen medans linda gick ut på pentan :P innan jag for hem så gick vi även och hälsade på söta harry ! sen kom linda med taxin åsså for vi hem och åt mackor och kräm sen somnade vi ;p





Kommentarer
Postat av: Linda

men jag var inte på töntiga pentan! Jag var faktiskt på 1906.



Jag kräver en ursäkt! :)

2009-06-01 @ 16:44:41

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0