${Beatrice}

idag har jag ju då varit på lernia , så jag har fixat dom sista papprena som ska fyllas i så de känns skönt .
medans vi var borta så sa mamma att det stod i tidningen att barnskötare nu också får vikariera ! och hur bra är inte de ? :D dom ändrade ju så att du var tvungen vara utbildad förskolelärare , och de är ingenting jag vill göra , så de kan ju inte bli bättre ;)

sen så är nästan allt klart med praktiken också ! de är dock ingenting jag ser fram emot sådär jättemycket .. skulle ju vara roligare med mer pengar än de jag kommer få ! menmen :)

och imorgon blir de arbetsförmedligen för att "planera" min framtid , men jag har ju som den närmaste tiden klart så de kommer nog gå fort . och en sista sak , på fredag är de sista dagen på lernia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0