${Beatrice}

som att jag är trött nu ! fy tusan . har ju stått och bakat lussebullar från kl 8-16 ... duktigt av mig ! restultatet blev 117 bullar i olika storlekar ;) haha , de var dock inte meningen men de var lite svårt att göra alla lika stora . men jag gjorde ett jävligt bra jobb med tanke på att jag aldrig bakat vanliga bullar eller lussebullar förut !

imorgon hade jag tänkt baka en stund också , kanske till 10 eller nå sånt , sen ska jag och jobba i rosvik 12-16 . ska jobba på måndag också , fast i sjulsmark då :) jag blir så glad varje gång hon ringer från vakansen ! :) bra med pengar iaf !

nu ska jag göra lite nytta , såsom städa rummet , duscha och laga middag åt mig och min far :) CIAO !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0