${Beatrice}

har ju jobbat idag också . blev klar på praktiken halv 11 , for och handlade till mitt storbak där nere till bingokvällen , hem , lunch och sen jobb .

efter de har jag inte hunnit göra mycket , äta middag och sen har jag även klippt mig . blev ändå nöjd :) tror jag .. brukar  ha svårt att ajgöra de dom första dagarna för att de blir lite ovant . men jag tror de blev fint :P känns då bra iaf .

imorgon , då sätter mitt storbak igång på praktiken , ska baka ungefär 200 lussebullar , och jag som inte ens kan baka vanliga bullar .. hur ska detta gå ? ska även baka nå långpanne kakor , riktigt goda chokladkakor :) så vi får väl se hur de går ! nu blir de dusch så jag får bort alla småhår som sitter i nacken och sen en tidig kväll :) hejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0