${Beatrice}

ja vad ska man säga om igår ? helt okej fest , synd bara att jag inte var så taggad :P så jag ringde erik kring 11 tror jag så han och johan skjutsade hem mig :) under dom ynka minuterna dom stannade så johan göra så att ludde smet ;p sen bjöd jag på juleskum också !

det värsta av allt , min kamera blev stulen . men de började bli ganska vanligt att kameran jag har blir stulen ! först mamma och pappas kamera (men den fick jag tillbaka) , sen min storasysters kamera och nu min , men den lär ju aldrig komma tillbaka . antar att den redan är såld till någon annan ? ;D haha , de är rent ut sagt patetiskt att hålla på med sånt !

kvällen har bestått av möte nere på FH , har gjort 140 st inbjudningar till bingot som är om 2 veckor :) nu blir de kanske att fara hemifrån för lite film och sällskap :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0