${Beatrice}

igår fixade jag käk när jag kom hem från jobbet sen kom jenny och hämtade mig åsså for vi på bio :) jag tyckte filmen var jättebra ! då vet jag inte om amanda tyckte den var sämre eller om hon bara var trött ? ;) blev lite svårt att hålla sig vaken tror jag ;D haha :D

efter bion fikade jag och jenny hemma hos mig och pratade :) efter att jenny for hem kring 12 kanske , så kom amanda förbi ;p så då fick hon sig lite mat som vanligt ;) och sen blev de att sitta och prata till ungefär 01.30 innan hon for hem och jag somnade :) hade förresten feber igår :/ men jag tror de har gått över nu , känner mig bara lite trött ! men jag vet nog vad de beror på så .

ikväll blir de då att göra nå , men vad vet jag inte :) hejs .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0