${Beatrice}

jahapp , de har gott bra att baka idag . jag börjar se ljuset i tunneln ;) haha . är inge mycket kvar nu , men de är ju bra för allt ska vara klart till på söndag och jag vet ju inte hur mycket jag kommer få jobba i veckan :) ska iaf jobba 7.30-14.30 imorgon och 8-16.30 på tisdag . så två jobbiga dagar väntar ..

våran gammelvolvos framruta har inte mått så bra , den har haft förmånga att fasta i bottenläge när man tryckt ner den .. vilket pappa råkade göra förra veckan när han skulle till jobbet i luleå . vilket resulterade i att han fick göra 3,5 mil i flera minusgrader med rutan nere .. lyckat !

därför frågade han mig om jag kände någon som var bra på bilar , så petrus och sara var här för någon timme sen och fixade de . lustigt nog tog det bara 5 min typ :P tur att min pappa är duktig på sånt ... haha ;) så han blev iaf nöjd eftersom vi många dagar i veckan behöver 3 bilar .

men nu ska jag sova för annars orkar jag aldrig upp imorgon , godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0