${Beatrice}

oj vilken underbar tripp dehär har varit !

idag hade ju då våran syster planerat förmiddagen åt oss , vi skulle få en tidig julklapp av henne . och gissa vad de var ? biljetter till high school musical musikalen med kevin borg :D:D:D:D den var så sjukt , äckligt jävla bra ! min storasyster är verkligen omtyckt nu vill jag lova ;)

som att jag ska köpa biljett och se den igen när den kommer till luleå ;) ååååh , fantastiskt ! kan inte fatta de , ingen förstår nog hur bra jag tyckte den var ;) ojoj .

menmen , annars har vi varit och shoppat idag med , men blev inte nå storshoppande för mig . men de gör inge :) och imorgon blir de nog att träffa linda och de ser jag verkligen fram emot ! :)

de är helt sjukt hur nöjd jag är över mitt liv nu ! ;)



Kommentarer
Postat av: rebecca

nää va fuuusk! det är jag ju jag som ska få den där, jag älskar high school musical!

2009-11-10 @ 22:19:24

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0