${Beatrice}

aaaaah ! helt sjukt .. melissa horn alltså , så sjuuuuukt underbar musik ! kan inte slutta lyssna .. den nya skivan är minst lika bra som den förra .. hojja !

har förövrigt inte gjort ett piss sen jag kom hem , eller jo , ätit middag .
just nu sitter jag och för över lite ny musik till telefonen eftersom jag ska börja promenera till min praktik , och vad kan vara bättre då än bra musik i öronen ? :) sen hade jag tänkt bränna nå nya skivor till bilen också ! eftersom alla mina skivor har en tendens att försvinna hela tiden .. om de är folk som tar dom eller jag själv som slarvar bort dom vet jag inte .. men de behövs nya iaf :)

sen blir de att packa upp väskan från helgen , en dusch och sen en härlig film :)


såhär fint blev mitt rum , när de ser ut som de egentligen ska göra ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0