${Beatrice}

jag vet inte varför , men dehär har varit en tungt dag .. tiden har gått så otroligt sakta :s jobbade 8-14 idag men de kändes som 7-21 typ :P till lunch på förskolan fick dom som vegetariska maten nå nudlar med massa grejs i , och de var så sjuukt jävla gott ! fyfan :) sen har jag fortsatt baka här hemma på min fritid eftersom jag missar mina praktiktimmar , inte de roligaste men .

imorgon jobbar jag , vilket börjar bli en vana nu känns de som :) 7.45-16 imorgon , sen blir de bio med favoritbrudarna ;) luftslottet som sprängdes , vad tror vi ? bättre eller sämre än 2an ? jag tror på bättre :)

btw , har julpyntat mitt rum ikväll också , har bara kvar att sätta upp gardinerna och de vart hur mysigt som helst ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0