${Beatrice}

idag steg jag upp halv 11 och for på jobbet halv 1 . kändes skönt att vara uppe i tid och slippa stressa , men de konstiga var att jag vaknade den tiden av mig själv . känns skönt :) jobbade till 17 och nu hade jag tänkt vila i sisådär 20 min sen blir de att baka resten av kvällen :P nu har vi de rätta receptet så de kan ju inte bli fel nu ;D
förövrigt så ringde hon från vakansen t.o.m. till norrfjärdens fritids , (där jag jobbade idag) , och frågade om jag ville jobba imorgon , och självklart ! underbart alltså :)


jag börjar bli lite less på att fråga nu , jag orkar liksom inte lägga energi på de längre . viljan verkar inte riktigt finnas där och de är allt som behövs för att jag ska förstå .


bra partytagg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0