${Beatrice}

jahapp , nu ligger man i svenbyn och ska sova . har varit med jessica största delen av dagen , även med pilla och sofie :) mamma var så snäll och ändrade sig så jag fick ta bilen idag :) imorgon far ju dock jessica och jobbar , och som jag ska sova ut då ;) men ska möta upp syrran i stan kl 2 så jag sover då inte bort hela dagen :P

däremot , har varit med när jessica och anna tagit död på 3 fiskar inom loppet av 2 dagar .. jag undrar egentligen hur deras fiskar mår ;p oddsen verkar inte sådär jättebra ;D

imorgon får vi dock se vad som händer , blir iaf att vara med jesse . längtar däremot som fan till på lördag ! tror de kommer bli riktigt kul med tjejfest :) hoppas bara att dom som sagt att dom kommer verkligen kommer !

godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0