${Beatrice}

haha , gårdagen alltså ! de var en riktigt rolig kväll . vi samlades hos elin för att förbereda vårat framträdande inför fotbollsavslutningen på lördag ! de enda jag kan säga är att vi kommer nog dumförklara oss själva ;D haha , jag tror de kommer bli riktigt kul !

inatt drömde jag dock världens konstigaste dröm . var tydligen på någon innebandyturnering , och i mitt lag så var de jag , jonas rydberg , erika juhlin och en till tjej , men ingen ville veta vad hon hette för hon var så jävla dålig .. helt plötsligt är jag på sjukhuset för att någon i min släkt har dött ! MEEEEN . då kommer jesse wikström och en till kille fram och säger att vi kan få gå in i ett rum och vila . väl där inne så söver dom ner oss och ger oss något så vi inte kan röra oss :P efter någon dag utan mat och allt sånt så förflyttade dom oss till ett rum där de var massa kameror och grejer .... resten kommer jag inte ihåg , tror jag vaknade eller något :P hur skumt som helst .. jessica du är en riktig elaking !

nu ska jag äta nu , ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0