${Beatrice}

imorse när jag vaknade var jag hur trött som helst . men de spelade ingen roll , de var bara stiga upp , äta frukost och fara ut till stugan . pappa har fällt nå träd där som bara har varit i vägen , typ på sommarn och så :) så vi har dragit kvistar och ris från gården i 3 timmar . blev även rikare efter dom 3 timmarna !

jag hoppas verkligen att de blir av , så jag kommer någonstans med mitt liv ! jag vill flytta till lägenhet ! kommer dock kännas ensamt eftersom jag är så sällskapssjuk . klarar knappt av att vara ensam hemma .. men de ska nog lösa sig ;p

än en gång är jag sjukt trött , så de blir nog en tidig kväll . imorgon ska jag förbi lernia , men också arbetsförmedligen och snacka med dom om de där jobbet . hoppas inte dom är lika fjantiga nu som när kurt pratade med dom :) hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0