${Beatrice}

igår var vi några brudar hos ida och spelade spel , snackade osv :) mysigt . medans tjejerna fick för sig att börja festa där kring 10 så förblev jag nykter ;p och när alla for ut så stannade jag och linn kvar , vi gjorde en uppgörelse , om de nu heter så ?! tomas hade haft fest så jag städade undan allt de för 150 kr ;) är man pank så är man :D

idag var jag och pappa ut på stugan igen och drog ris och krattade bort alla småkvistar och så , börjar bli ganska fint på tomten nu , förutom själva träden :P dock är ju alla kvistar borta . så där tjänade jag mig lite pengar också ;)

nu ska jag gå och äta middag , de blir grekisk pytt i panna , iaf för mamma och pappa . för min del blir de klyftis , fläskfilé och kalla grönsaker på sidan ;) istället för att ha allt ihopblandat . tråkigt att jag är så kräsen :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0