${Beatrice}

har varit en riktigt rolig kväll , mycket skratt som vanligt ;p

de coolaste måste ju dock ha varit när anna ringde och pratade med idol-erik :D hoppas bara du får din skoter anna ;)

efter jag farit från pilla for jag till böle och hämtade upp syrran , emil , robin och viktor . skjutsade dom till rosvik och sen hem :) luktade sprit i bilen som fan och de vill jag lova ! usch vad illa de lukta ... :P

imorgon , eller idag blir de ju egentligen , vet jag inte riktigt vad som händer . har ni nå förslag så hör av er ! mamma och pappa ska då bort iaf , så huset står tomt ;p men vi får väl se , blir säkert inte ens att vara hemma . nu hade jag iaf tänkt slå på filmen jag nyss laddade ner . de blev en typisk bea-film ;p dom som känner mig vet nog vad de är för typ . gooodnatt ! :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Robin:)

2009-10-24 @ 08:33:25
URL: http://sannaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0