${Beatrice}

nu ska jag börja med middagen , mamma ringde nyss och sa att hon var påväg hem :) har även som ni kanske ser laddat upp bilderna från min fest och fotbollsavslutningen :P

sitter och lyssnar på när robin bengtsson sjunger girls just wanna have fun och när han sjunger bring it on home och han är så jäääävla bra ! fy tusan ;) men ikväll blir de ju att heja vidare rabih ;);)

If you ever change your mind
About leavin', leavin' me behind
Oh, oh, bring it to me
Bring your sweet lovin'
Bring it on home to me, oh yeah

You know I laughed when you left
But now I know I've only hurt myself
Oh, oh, bring it to me
Bring your sweet lovin'
Bring it on home to me, yeah


Kommentarer
Postat av: Sanna

Satt bredvid han när vi var ut i Gbg!;) Synd bara att jag inte är så stort fan av honom...

2009-10-23 @ 21:34:34
URL: http://sannaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0