${Beatrice}

av någon konstig anledning känner jag hur alltid håller på att ändras nu ! till de bättre :) fastän jag inte har nå fast jobb eller så , så får jag smågrejer så jag klarar mig . lyssnade även på jessicas råd och flyttade över pengar från de vanliga kontot till sparkontot ! känner mig stolt :)

imorgon ska jag även in till stan tror jag för att göra massa ärenden , bla växla in hela min spargris och sätta dom pengarna på sparkontot också ;)

men tydligen är de någon som inte vill att jag ska städa , för nu när jag for ner dit han jag precis börja och sen stängde dom av strömmen för att kräva och hålla på med nå motorvärmare ute på parkeringen :P aja , ska ändå tillbaka senare ikväll och göra klart ! CIIIIAO !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0