${Beatrice}

idol var lika bra idag tyckte jag som alla andra dagar ! speciellt när robin sjöng , jag såg direkt att de var han ;D

kan säga att jag gjorde en riktigt god kycklingröra ;) har även hunnit hjälpa mamma med att renbädda deras säng , städat badrummet och dammsugit hela över övervåningen :) nu hade jag tänkt lägga mig och antingen se film eller fortsätta på min bok som vanligt ! varje gång jag börjar läsa så blir jag helt fast , läste typ 100 sidor igår ! vilket betyder att jag har läst 322 sidor och har ca 300 sidor kvar , men de gör inge för den är så himla bra :P längtar verkligen tills filmen kommer ut ! puss och godnatt .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0