${Beatrice}

nu har jag varit väldigt dålig på att uppdatera här känner jag . har som inte riktigt haft något att skriva !

lördagen var dock klockren ! smidfylla och en bra slut på kvällen ;p knäna har dock fått ta mycket stryck ... haha !

dagen har i all ära bestått av ingenting , ungefär . fixade nå saker åt mamma , for och solade sen varit med linn . ville och jimmy kom även hit så vi har sett idol :)

morgondagen består dock av lite mer saker . ska på arbetsförnedringen kl 11 , efter de blir de att kolla på lite saker inför halloween ;) tror de kan bli riktigt kul !

sen hoppas jag även att helgen blir som planerat . börjar bli riktigt less piteå och alla skitsnack faktiskt . och jag som sagt att jag lätt skulle kunna bo kvar här ? haha ;) kan ju bara hoppas på att jag snart får nå jobb och kan flytta , iaf någon kommun härifrån . godnatt !


Kommentarer
Postat av: Linda

Flytta in hos syrran vet ja, så kan vi hänga tillsammans i storstan :)

2009-09-29 @ 20:48:37
URL: http://lindaperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0