${Beatrice}

idag har jag inte gjort mycket . har legat i sängen och slöat nästan hela dagen :P sen skulle jag iväg och sola men så var de upptaget så jag orkade inte vänta , for istället och hämtade syrran i rosvik sen for vi hem och så stod palten framme på borde . fan vad gott de var ;) och nu är man sådär lagomt trött :p haha .

festen i fredags var iaf riktigt trevlig :) några av personerna som var där var verkligen inte dom trevligaste och mest sociala jag har träffat så jag höll mig till jessica och dom andra :) batteriet till kameran var slut så jag tog tyvärr inga bilder , men jessica nog några iaf :)

och igår blev de en mysig hemmakväll med mamma , var riktigt skönt faktiskt :) var inte så sugen på att festa :P

nu ska jag lägga mig i sängen och se film eller nå tror jag , sen blir de kanske att basta , tyckte de kändes behövligt ;D

FÖRRESTEN ! nu när min farbror kom hit för att äta middag med oss så tog han med sig ett kuvert som jag egentligen skulle få på studenten men han hade glömt bort de ;p fick iaf presentkort på systemet , så nu började jag längta ännu mer tills jag fyller 20 :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0