${Beatrice}

har faktiskt hunnit med mycket idag känns de som . skulle ju då egentligen till stan men när nathalie inte skulle till skolan så orkade jag inte fara . så då steg jag ju upp kl 8 i onödan , men gick iaf och la mig igen och sov någon timme .

har hunnit en bit nu på boken , typ , 150 sidor kanske . är ju inte så långt om man tänker på att hela boken är 600 sidor men ändå ;D och den verkar riktigt bra !
hur som helst , sen ringa pappa och frågade om jag kunde fara ner på folkan och städa typ i sporthallen , omklädningsr. entrén osv för hon som vanligtvis städar där är sjuk så jag ska städa där i veckan . blir att städa typ 2 ggr till tror jag , och de är faktiskt värt pengarna ;) plockade även undan disken och stekte köttfärsen som mamma ska ha till lasagne , eller hur de nu stavas ;p

ska nog lägga mig och läsa igen nu tror jag , man blir som fast i den varje gång man börjar . sen käk tror jag !
imorgon blir de luleå och träffa barndomskompisen , yey ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0