${Beatrice}

jag har tänkt lite nu .. och känner att de är ganska skönt att vara hemma .  jag skulle självklart inte tacka nej till ett jobb , är som inte de jag menar . men nu medans mamma jobbar 2 dagar i veckan , syrran på skolan och pappa är ofta i kiruna så är de ganska skönt att bara få vara , helt själv .

som idag , gick ut och gå , gjorde lunch , såg lite tv , plockade ur och fyllde diskmaskinen och lite såna där småsaker . de är lite tråkigt när jag inte har nå att göra . men idag har varit en slapp dag :) finns inte så mycket att göra när mina vänner antingen inte tar sig hit eller inte orkar :P känns fan jobbigt att fara in till stan så om jag fortsätter tänka så , så blir jag garatanterat hemma hela veckan ;D

aja , blir att se vänner nu ;) sen sova , så jag inte sover bort hela dagarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0