${Beatrice}

var ju då på bio med amanda mamma och pappa ;) shit , vilken var helt klart sevärd ! eftersom jag läst boken så hade jag ju redan en bild i huvuden liksom , hur alla personer såg ut och så . men de brukar ju bli så när man läst boken och sen ser filmen . men jag tyckte den var väldigt bra förutom att de var mycket som inte kom med i filmen som stod i boken :P

för en stund sen for amanda , vi har sett idol och så ! var även förbi festen nere på folkets hus , kanske inte den ösigaste jag varit på .... min lillasyster var då söt iaf ;) gillar frillan som fan som jag gjorde på hon ;D

aja , imorgon får jag se vad som händer , om jag far förbi nå fester ? eftersom jag är skötsam till skillnad från alla andra fyllskallar ! haha . eller om de blir en hemmakväll igen , så jag blir frisk snabbare :) jag får se .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0