${Beatrice}

jag vet att bloggen är väldigt tråkig nu , men jag ska fråga syrran vars hon har sin mobilsladd så kan ajg lägga in lite bilder och inte bara skriva massa skit ;D inte nog med att jag har ont i halsen så är jag förkyld nu också .. vem ska jag skylla på den här gången ? ;D nyser hela tiden och är väldigt trött !

om jag känner mig bättre så blir det att fara till stan imorgon , kolla lite på åhlens hade jag tänkt , sen träffa sofie en snabbis men hon är tydligen inte så sjuk länge så ;p ja men vi får väl se vad som händer :) mamma och syrran är iaf påväg hem nu , dom har varit i stan . så jag sitter och väntar på mina nya nagellack som mamma köpt åt mig :D kuuuul ! måste gå och snyta mig nu , hejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0