${Beatrice}

ja , som linda kommenterat , de skulle ju vara underbart att få flytta in hos min syster i huvudstaden ! tråkigt nog så är dom redan 3 tjejer som bor i en 2a :/ men jag ska fundera på en flytt ;)

ja , dagen då .. arbetsförmedligen kan ta sig i röven . fyfan ! vafan ska vi sitta där för och lyssna på info om vindkraft och om ett nytt bränsle som ska göras , och där dom kommer behöva arbetskraft om ca 10-12 år ?! känns ju skönt att veta att man KANSKE har ett jobb om 10 år ... NOT ! fuck it .

dagens höjdpunkt var iaf rebeccas födelsedag och fikat ! :D grattis bruden och hoppas du har haft en jättebra födelsedag ! :)

och som vanligt har jag varit för slö och haft annat för mig än att lägga ut bilderna från kameran . men förmodligen så blir de en hemmadag imorgon så ska ta tag i lite saker och fixa de ! även ta kontakt med någon syv av nå slag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0