${Beatrice}

sitter hos jessica nu och har plysslat med hennes blogg jag vet inte hur länge :P de går inte direkt som de borde gå . grejer som jag är in och ändrar , ändras inte :p och sen märkte vi att bloggen ser olika ut beroende på om du är inne på internet explorer eller firefox ... bajs ! ork it nå mer ! ger upp , den är ju inte direkt världens snyggaste eftersom headern inte syns , men de borde väl gå att fixa nån annangång !

hade iaf tänkt blogga lite nu då eftersom jessica tycker jag är dålig på att skriva ?! konstigt , jag tycker jag skriver ganska ofta :)

idag blev de att jag köpte lite på stan iaf , hårspray , tuperingskam , nagelsaker och en ny tungstav , så nu har jag en mycket mindre och finare :)

hahahahah , förresten , så har hojna försökt sätta dit en sten på tanden , eller rättare sagt ett hjärta , och bilderna vi försökte ta på stenen , haha , vet inte ens vad man ska säga om dom ;) vore kul om dom hamnade på bloggen jessica :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0