${Beatrice}

nu hade jag antingen tänkt lägga mig i soffan och se tv , eller så läsa . jag är fruktansvärt mobbad idag så de finns liksom inte . jag är sitter här hemma helt själv medans andra umgås och ska se idol tillsammans . jaja , jag överlever .

idag har jag ju faktiskt varit ute med vovven , och han blev faktiskt väldigt glad :) jag funderar på att fara förbi träningen och prata med tommy , var ju ett tag sen :) sen blir de ju då att se idol !

såg förresten tyra banks show idag , och de var sjukt nanting ! 14-16-åriga tjejer som antingen var gravida , skippade att äta sina p-piller utan att hennes pojkvän visste om de , och sen var de en tjej som ville skaffa barn med sin EX pojkvän för att få han att stanna . gode sjukt ..

ska göra annat nu , hejs .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0