${Beatrice}

när jag steg upp for jag ner till folkets hus och hade tänkt städa , men då såg jag att hon redan hade varit och städat så jag antar att ohn är frisk nu . så jag for hem och nu hade jag tänkt vila en stund :) var prat om att jag skulle följa med till luleå , men de blir de så sent , ska ju till jessica efter maten så de blev inte att fara dit för min del :)


just nu känner jag en stor saknad av nånting , men vet inte vad . egentligen tror jag att jag vet , men de är ingenting jag vill erkänna för mig själv . blir bäst av att inte göra de ! nu hade jag tänkt slå på en barnfilm och vila en stund så jag får bort dessa dumma tankar ! hej då .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0