${Beatrice}

glömde ju förresten berätta om gårdagen . jag for in till stan för att få försäkringspappret påskrivet , boka klipptid och prata lite med sara :P när jag hade gjort allt detta och skulle gå till bilen så hittar jag inte nyckeln , jag tror direkt att jag tappat bort den så jag ringer mamma och säger att hon får komma med extranyckeln . efter ett tag vid bilen så kollar jag in och ser att den sitter i låset .
så jag hade alltså låst in nyckeln ...

min syster var lagomt glad på mig när jag lovat att hämta henne före kl 14 och när mamma kom till stan så var klockan 14.10 , ungefär .

vi stressade hem men hon han packa allting ändå och sen bar det av till tågstationen eftersom hon och en kompis ska till uppsala . dom bad mig följa dom till deras platser så dom hittar rätt och det första dom säger är "är det de här tåget vi ska med ?" ja sa jag , det finns bara ett tåg . vi fortsätter gå och sen kommer frågan igen , "är du sääker på att vi ska med det här tåget ?"


jag hoppas för allt i världen att dom går av på rätt ställe , men med tanke på hur virriga dom är så vet man aldrig .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0