${Beatrice}

nu är jag tillbaka igen . har verkligen inte haft någon lust att skriva , + att jag har jobbat så tidigt vilket resulterade i att jag var helt död när jag kom hem .

jag känner dock att jag börjar bli sjukt irriterad över en grej ! nästan så jag skulle vilja slå någon . det tänker jag inte göra för jag vet inte hur man gör . men någonting skulle jag vilja göra för sådär beter man sig fan inte .

idag är jag ledig och det känns skönt med tanke på att jag har fått jobb hela nästa vecka . så det blir en stadsrunda , får se om jag får med mig syster eller om jag far själv :)

Kommentarer
Postat av: Nicolainathalie

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2011-01-12 @ 14:20:47
URL: http://nicolainathalie.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0