${Beatrice}

nu har jag suttit här och skrivit ,raderat ,skrivit och raderat . jag hittar inte riktigt de rätta orden .. kvällen , av någon anledning , blev en sån där kväll som man helst inte vill ha . man funderar på allt mellan himmel och jord , man försöker hitta lösningar till problem men istället känner man sig bara mer vilsen .

det finns många saker jag gjort och sagt som jag gärna skulle vilja göra ogjort , men eftersom det inte går , så känns det som att jag sitter fast .

jag har fått med mig många bra saker dom senaste 3 åren , samtidigt som jag tappat några av dom bästa . jag försöker och försöker men verkar inte komma någonstans ..
allt handlar om att ge och ta , eller ?


nu ska jag sluta yra här och istället göra något nyttigt ! därefter lägga mig i sängen med min bok och hoppas på en bättre dag imorgon .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0