${Beatrice}

jag har funderat litegrann och jag skulle nog må ganska bra av att gå någon självförsvarskurs eller något ;) jag är fullkomligt livrädd då jag går i vårat garage på kvällarna/nätterna .. bakom varenda hörn och bil väntar någon mördare eller våldtäcksman , enligt mig iaf ... skulle det nu dyka upp någon på riktigt så måste jag ju kunna försvara mig , eller hur ? jag har ju faktiskt stött på några skumma typer där redan , den ena kom bara närmare och närmare och frågade om jag hade sett klottret på väggarna och den andra gubben frågade om jag skulle köra förbi kvantum när jag for från garaget , vilket jag självklart skulle eftersom det är den enda vägen ? :O men jag sa att jag skulle åt andra hållet och då gick han ;) ni hör , så om någon skulle vilja lära mig slåss , hör utav er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0